BouwKennis maakt strategische marketinginformatie voor de bouwsector eenvoudig. We volgen de markt, zijn oplossingsgericht en verrijken informatie met kwalitatief marktonderzoek.
Wat er (in Nederland) aan gebouwen staat, is er niet zomaar gekomen. Achter de geografische verspreiding, de bouwtechnische kenmerken en eigendomsverhouding van de 'gebouwvoorraad' gaat een hele wereld schuil: beleid, economie, bevolkingsontwikkeling, gebruikerswensen, etc.
Bij BouwKennis houden we ons bezig met hoe die gebouwvoorraad verandert: wat komt erbij en wat wordt er verbouwd. Die processen worden door consumenten, bedrijven en overheden geïnitieerd en door architecten, aannemers en toeleveranciers neergezet. Wij maken deze dynamische markt van begin tot eind transparant.
Met de kennis die we daaruit opdoen kunnen we vragen over de bouwactiviteit beantwoorden. Soms zijn dat hele 'algemene' vragen zijn (hoe gaat de nieuwbouw zich ontwikkelen), maar vaak zijn die vragen veel specifieker: wie zijn de potentiële klanten voor mijn nieuwe product, in welke gebouwen is mijn product toe te passen, wie gaat mijn product straks gebruiken/aankopen en hoe bereik ik die mensen/professionals?
Bij BouwKennis kom je in een warm bad terecht. Je collega’s zijn bevlogen en gemotiveerd, maar er heerst een informele werksfeer waar er veel ruimte is voor een praatje en persoonlijke aandacht. Er is veel vrijheid en dus ruimte voor creativiteit, om je werk in te vullen zoals jij dat wil.
Boudewijn Goedhart
Directeur
Hanne Geerse
Marketing & communicatiespecialist
Shirrin Vonk
Grafisch Vormgever
Maurice van Dijk
Managing informatieadviseur
Janneke Filius
Marktinformatiespecialist
Daan Koekebacker
Marktinformatiespecialist
• Het organiseren van webinars, bijeenkomsten, workshops en trainingen om mensen samen te brengen en te inspireren.
• Het creëren van geweldige content, zoals boeiende video's vanuit onze BouwKennis Studio.
• De uitdaging om ervoor te zorgen dat onze website altijd fris en actueel is, waardoor bezoekers steeds weer verrast worden.
• Het oppakken van belangrijke interne organisatiezaken, zoals het bedenken en organiseren van teamuitjes om de teamspirit te versterken.
• Het door middel van sprankelende interne communicatie ervoor zorgen dat iedereen in ons team altijd goed geïnformeerd en betrokken is.
• Het beheren en uitbreiden van ons klanten- en onderzoekspanel, waardoor we waardevolle inzichten kunnen blijven verzamelen.
• Een glimlach op het gezicht van onze klanten toveren met creatieve social media campagnes die aanspreken en betrekken.
• Een afgeronde hbo-opleiding.
• Nieuwsgierigheid naar alle ontwikkelingen op het gebied van marketing.
• De drive om de klant een event ervaring te bezorgen.
• Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
• Op zoek naar een uitdagende baan, waar de dagen voorbij vliegen.
Je dag begint: het is een thuiswerkdag of je bent die dag in ons kantoor. Je vraagt naar de avond van je collega’s onder het genot van je eerste kop koffie of thee en duikt vervolgens in je mailbox. Hier vind je meteen goed nieuws: de mailing die je gisteren naar onze klanten hebt uitgestuurd over de BouwKennis BusinessClub is een succes en de inschrijvingen stromen binnen, yes!
Vol goede moed ga je in de BouwKennis Studio aan de slag met het bewerken van de video’s voor de Europese Managementsamenvatting die we vorige week hebben opgenomen voor ons internationale brand: BuildInfoConsult. Deze zul je later in de week delen op LinkedIn.
Na de lunch focus je je op de organisatie van de BouwKennis Live. Het marketingevent van de bouwsector. Er staat een briefing met één van de sprekers, die jij hebt uitgezocht om het evenement tot een succes te maken.
Je sluit de dag af door nog even te controleren hoeveel nieuwe panelleden zich vandaag hebben ingeschreven en daarna klap je je laptop dicht en op weg naar huis. Thuis plof je op de bank om even uit te rusten, maar je hebt nog voldoende energie over om er een leuke (sport)avond van te maken.
• Een salaris (tussen de €2.600,- en €3.550,- afhankelijk van ervaring).
• Ongekend goede werksfeer. Met (internationale) collega’s die je aan het lachen maken, gezellige lunches en epische teamuitjes.
• Veel vrijheid en zelfstandigheid.
• Een gezellige, gezamenlijke lunch op kantoor
• De mogelijkheid tot thuiswerken en het indelen van je eigen werkdagen.
• Snel kans op een vaste aanstelling, vaak al na zeven maanden.
• 25 vakantiedagen bij een werkweek van 40 uur.
• Reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding en pensioenregeling.
• De mogelijkheid jezelf verder te ontwikkelen door het volgen van trainingen.
• Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, maand of een jaar bij ons werkt.
Ben je nieuwsgierig of heb je nog vragen? Bel dan naar onze directeur Boudewijn Goedhart op het nummer (010) 206 69 96. Direct solliciteren? Stuur dan je cv, voorzien van een korte motivatie naar onzenieuwecollega@bouwkennis.nl of per post naar BouwKennis BV, t.a.v. dhr. Boudewijn Goedhart, Max Euwelaan 51, 3062 MA Rotterdam